Používame cookies. Používaním týchto webových stránok súhlasíte s ich používaním.
OK

Kontakt www.giga-pneumatiky.sk


giga-pneumatiky.sk je internetový obchod s pneumatikami prevádzkovaný firmou Delticom OE SRL, Timisoara, Rumunsko.

Zákaznická podpora

Ak potrebujete poradiť pri objednávaní pneumatík, zavolajte na číslo 0042 1233 456 398 (od pondelka do piatku od 7 do 22 hodiny), alebo napíšte e-mail na adresu giga_pneumatiky_sk@delti.com .

Ak máte technické problémy pri práci s giga-pneumatiky.sk, pošlite, prosím, e-mail na:

  • giga_pneumatiky_sk@delti.com

    Otázky, týkajúce sa veľkosti pneumatík a našej ponuky, posielajte na:

  • giga_pneumatiky_sk@delti.com

    Poznámka: Prosím priložte detaily Vášho vyhľadávania (špeciálne pre požiadavku na celé kolesá) s korešpondujúcimi kľúčmi 2 a 3.

    Ak máte dotazy, týkajúce sa Vašej objednávky, kontaktujte nás na:

  • giga_pneumatiky_sk@delti.com

    V prípade požiadavky vrátenia tovaru posielajte dotazy na:

  • giga_pneumatiky_sk@delti.com

    Pre všeobecné informácie pište na:

  • giga_pneumatiky_sk@delti.com

    Tlačové informácie nájdete na http://www.delti.com/press/english

    Naša adresa:
    Delticom OE SRL
    Str. Anca Popa Nr. 3
    300299 Timisoara
    Rumunsko

    Telefón: 0042 1233 456 398 (od pondelka do piatku od 7 do 22 hodiny)
    Fax: 0049-89 20 80 80 839

    Sídlo spoločnosti: Timisoara
    Registračný súd: J35/1428/2004
    IČ DPH: SK4020453866

    Bankové spojenie:

    Delticom AG
    Deutsche Bank München  
    Swift: DEUTDEDBMUC 
    IBAN DE54700700240396225500

    Ak nie ste spokojný,-á s dodanými pneumatikami, neposielajte ich prosím na vyššie uvedené adresy, pretože na nich nie sme schopní pneumatiky prijať. Zavolajte nám, prosím, alebo pošlite e-mail na adresu giga_pneumatiky_sk@delti.com , a my si pneumatiky vyzdvihneme.

Sťažnosti

Ak ste z akéhokoľvek dôvodu nespokojný,-á s našimi službami, kontaktujte nás telefonicky 0049-511-93634-905 alebo nám pošlite e-mail (giga_pneumatiky_sk@delti.com ). Príjem sťažností potvrdíme v priebehu 5 pracovných dní. Prijatú sťažnosť potvrdíme, budeme Vás informovať ako dlho bude trvať jej vybavenie, a taktiež Vás budeme informovať o stave veci. Všetky sťažnosti riešime poctivo, efektívne a spoľahlivo. 

Ceny platia (ak to nie je stanovené ináč) za kus a sú vrátane DPH plus prepravné náklady na území Slovakia.